piątek, 21 czerwca 2013

Uraza


AN IX, 29

Mnisi, jest te dziewięć podstaw pod urazę. Jakie dziewięć? [Myśląc]: „Przyczynił się do mojej krzywdy”, ktoś nosi w sobie urazę. [Myśląc]: „Przyczynia się do mojej krzywdy”, ktoś nosi w sobie urazę. [Myśląc]: „Przyczyni się do mojej krzywdy”, ktoś nosi w sobie urazę. [Myśląc]: „Przyczynił się do krzywdy tego kto jest mi miły i przyjemny”, ktoś nosi w sobie urazę. [Myśląc]: „Przyczynia się do krzywdy tego kto jest mi miły i przyjemny”, ktoś nosi w sobie urazę. [Myśląc]: „Przyczyni się do krzywdy tego kto jest mi miły i przyjemny”, ktoś nosi w sobie urazę. [Myśląc]: „Przyczynił się do korzyści kogoś kto jest mi niemiły i nieprzyjemny”, ktoś nosi w sobie urazę. [Myśląc]: „Przyczynia się do korzyści kogoś kto jest mi niemiły i nieprzyjemny”, ktoś nosi w sobie urazę. [Myśląc]: „Przyczyni się do korzyści kogoś kto jest mi niemiły i nieprzyjemny”, ktoś nosi w sobie urazę. Takie, mnisi, jest te dziewięć podstaw pod urazę.

AN IX, 30

Mnisi, jest te dziewięć sposobów usuwania urazy. Jakie dziewięć? [Myśląc]: „Przyczynił się do mojej krzywdy, ale cóż można z tym zrobić”, ktoś usuwa urazę. [Myśląc]: „Przyczynia się do mojej krzywdy, ale cóż można z tym zrobić”, ktoś usuwa urazę. [Myśląc]: „Przyczyni się do mojej krzywdy, ale cóż można z tym zrobić”, ktoś usuwa urazę. [Myśląc]: „Przyczynił się do krzywdy tego kto jest mi miły i przyjemny, ale cóż można z tym zrobić”, ktoś usuwa urazę. [Myśląc]: „Przyczynia się do krzywdy tego kto jest mi miły i przyjemny, ale cóż można z tym zrobić”, ktoś usuwa urazę. [Myśląc]: „Przyczyni się do krzywdy tego kto jest mi miły i przyjemny, ale cóż można z tym zrobić”, ktoś usuwa urazę. [Myśląc]: „Przyczynił się do korzyści kogoś kto jest mi niemiły i nieprzyjemny, ale cóż można z tym zrobić”, ktoś usuwa urazę. [Myśląc]: „Przyczynia się do korzyści kogoś kto jest mi niemiły i nieprzyjemny, ale cóż można z tym zrobić”, ktoś usuwa urazę. [Myśląc]: „Przyczyni się do korzyści kogoś kto jest mi niemiły i nieprzyjemny, ale cóż można z tym zrobić”, ktoś usuwa urazę. Takie, mnisi, jest te dziewięć sposobów usuwania urazy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.